دانلود اهنگ جدید
دانلود آهنگهای جدید از تمامی خواننده ها ایرانی

دانلود مستند در عمق ناکامی

دانلود مستند در عمق ناکامی

فیلمی مربوط به دستگیری داعش در تهران

«در عمق ناکامی»؛ جزئیات جدید از دستگیری داعشی ها در تهران

…فوری…

در این مستند به بیان چگونگی موفقیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی‌سازی عملیات تروریستی اخیر پرداخته می شود.

دانلود مستند در عمق ناکامی

یکی از عوامل داعش در این مستند از دریافت ۶۰۰ هزار یورو پول و برگزاری برخی جلسات‌شان در مقابل پارک دانشجو سخن می‌گوید. وی همچنین می‌گوید که داعش به ما دستور داد که خودروهایی با پلاک تهران و حومه برای انجام عملیات در پایتخت ایران، تهیه کنیم.

وزیر اطلاعات پیش از این خبر از دستگیری تعدادی از تروریستها در تهران و شهرستانها داده و تاکید کرده بود: سلسله عملیات دستگیری تروریست ها از مورخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ آغاز و آخرین ضربه های اطلاعاتی در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ بر این گروه وارد شده و تعداد ۱۰ تروریست تکفیری وهابی در تهران و سه استان مرزی و مرکزی کشور دستگیر شده اند و هم اکنون بازجویی از تروریست ها و روند پیگیری های اطلاعاتی و عملیاتی در داخل و خارج از کشور به طور هم زمان و همه جانبه ادامه دارد.

وزیر اطلاعات در ادامه گفت: عملیاتی که تروریست ها برنامه ریزی کرده بودند، در قالب بمب گذاری و انفجار از راه دور، عملیات انتحاری، انفجار خودرو حامل مقادیر انبوه مواد انفجاری و با هدف انفجار در مراکز تجمع و پر تردد مردم بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

مستند «در عمق ناکامی» دوشنبه ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه خبر و ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه ۲ سیما پخش خواهد شد.

دوستان این پست بروز شد . فیلم کامل قرار گرفت

حجم فعلی ویدئو 40 مگابایت است.

هشتگ های داغ از سانجا موزیک !
تاریخ ارسال : 5 جولای 2016
نظرات شما درباره این آهنگ چیه ؟


نام شما :

ایمیل شما :


دانلود آهنگ هاي جديد ( بروز , روزانه )
Text Music
امیدواریم سایت دانلود اهنگ خوبی برای شما بوده باشیم لطفا سایت موسیقی ژاپن موزیک را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید. اولین سایت موسیقی ایرانی هستیم و خوشحال میشویم که شما دوستداران موزیک هر روز به ژاپن موزیک سر بزنید.
japanmusik.ir , sitemap