دانلود اهنگ جدید
دانلود آهنگهای جدید از تمامی خواننده ها ایرانی

دانلود فیلم خانه دختر

دانلود فیلم خانه دختر

خانه دختر ( The Girl’s House ) داستان دو دختر دانشجوست که به دنبال کشف راز مرگ هم دانشگاهی خود، درست در روز پیش از مراسم عروسی اش هستند. در همین بین مرتضی قصد دارد خانه کوچکشان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.

سمیرا ( رعنا آزادی ور ) دختر جوانی است که در آستانه ازدواج از دنیا می رود و حالا دو دوست صمیمی او ( پگاه آهنگرانی و باران کوثری ) در صدد یافتن دلیل مرگ او هستند اما…

بازیگران خانه دختر : حامد بهداد , باران کوثری , رعنا آزادی ور , پگاه آهنگرانی , بابک کریمی , پردیس احمدیه و …

دانلود فیلم خانه دختر

اینکه چقدر از فیلم ممیزی خورده و اینکه چرا ترانه های حامد همایون روی فیلم است در حالی که سال نود و دو( زمان تولید فیلم) هنوز این آلبوم در نیامده بود را نمی دانم اما هر چه هست بسیار ظریف و حرفه ای این اتفاق افتاده و در همان تایم کوتاه یک ساعت و بیست دقیقه حرف هایش را می زند ، گر چه انگار منتظریم قسمت دوم این فیلم ساخته شود تا نه اینکه صرفا با راز سمیرا بلکه با شخصیت های دیگر این فیلم ارتباط بگیریم. دو دختر دانشجو (باران کوثری و پگاه آهنگرانی ) خود را برای عروسی هم کلاسی خود سمیرا (رعنا آزادی ور) آماده می کنند که خبر می رسد سمیرا مرده است و….

این فیلم مدت سه سال توقیف بود و اجازه اکران به آن داده نشد اما بالاخره در مهرماه 96 اجازه اکران به آن داده شده و در سینماهای کشور به نمایش در آمد.

فرم روایی داستان، شجاعانه است. در ابتدای فیلم، انتهای داستان را نشان می‌دهد. مخاطب مرگ عروس را می‌فهمد، اما با ایجاد یک تعلیق خوب در روایت داستان، دلهره‌‌ی دانستن داستان را ایجاد می‌کند.

«خانه دختر» را يکي از بهترين فيلمهاي اين دوره جشنواره به لحاظ بازيگري دانست. درباره «خانه دختر» مي توان صفحه ها نوشت. فيلمي که يکي از قوي ترين فيلمهاي جشنواره تا به امروز بوده است.

فیلم بزودی …

هشتگ های داغ از سانجا موزیک !
تاریخ ارسال : 17 اکتبر 2017
نظرات شما درباره این آهنگ چیه ؟


نام شما :

ایمیل شما :


دانلود آهنگ هاي جديد ( بروز , روزانه )
Text Music
امیدواریم سایت دانلود اهنگ خوبی برای شما بوده باشیم لطفا سایت موسیقی ژاپن موزیک را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید. اولین سایت موسیقی ایرانی هستیم و خوشحال میشویم که شما دوستداران موزیک هر روز به ژاپن موزیک سر بزنید.
japanmusik.ir , sitemap