دانلود اهنگ جدید
دانلود آهنگهای جدید از تمامی خواننده ها ایرانی

حمله ایرانی ها به اینستاگرام شکیرا خواننده خارجی

حمله ایرانی ها به اینستاگرام شکیرا خواننده خارجی

سایت دانلود اهنگ جدید ما گزارشی در این باره تهیه کرده است .

حمله ایرانی ها به اینستاگرام شکیرا خواننده خارجی

این اتفاق پس از آن صورت گرفت که عادل فردوسی پور، گزارشگر بازی رئال مادرید و بارسلونا از عدم حضور شکیرا، همسر جرارد پیکه که گل تیم بارسلونا را به ثمر رساند در ورزشگاه ابراز خوشحالی کرد و سانسور نشدن تصاویر خوشحالی پیکه را عدم حضور شکیرا (همسر پیکه) در استادیوم دانست.

اظهارات جالب فردوسی پور در حالی به حمله اینترنتی به صفحات شخصی شکیرا باعث شد که این پدیده غیراخلاقی مدت هاست در بین کاربران اینترنتی رواج پیدا کرده است و محققان و جامعه شناسان زیادی در این باره اظهارنظر های جالبی را ارائه کرده‌اند. این دسته هجوم‌‌ها به صفحه‌های شخصی افراد سرشناس از سوی ایرانیان پیشتر نیز خبرساز شده بود و هجوم ایرانیان به صحفه‌های مجازی افرادی نظیر، لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتین، فدراسیون فوتبال ژاپن، نامزد کریس رونالدو، بنجامین ویلیامز داور استرالیایی بازی ایران و عراق، فرناندا لیما مجری زن برنامه قرعه کشی جام جهانی نمونه های قبلی این حملات اینترنتی است.

تا این لحظه چیزی حدود 28 هزار کامنت در آخرین پست شکیرا در اینستاگرامش درج شده است که بیش از نیمی از این کامنت‌ها به ایرانی‌ها اختصاص دارد که با درج مطالب و توهین‌ها و حتی فحاشی‌های رکیک، بار دیگر موجب نگرانی های شدید اجتماعی در بین مسئولین شده است. شکیرا تا این لحظه هیچ واکنشی به این حمله اینترنتی انجام نداده و حتی در حساب رسمی توئیتر خود نیز درباره این موضوع اظهار نظری نکرده است.

هشتگ های داغ از سانجا موزیک !
تاریخ ارسال : 8 آوریل 2016
نظرات شما درباره این آهنگ چیه ؟


نام شما :

ایمیل شما :


دانلود آهنگ هاي جديد ( بروز , روزانه )
Text Music
امیدواریم سایت دانلود اهنگ خوبی برای شما بوده باشیم لطفا سایت موسیقی ژاپن موزیک را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید. اولین سایت موسیقی ایرانی هستیم و خوشحال میشویم که شما دوستداران موزیک هر روز به ژاپن موزیک سر بزنید.
japanmusik.ir , sitemap