دانلود اهنگ جدید
دانلود آهنگهای جدید از تمامی خواننده ها ایرانی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال علی البدل

دانلود آهنگ تیتراژ سریال علی البدل

از اینجا بصورت کیفیت اصل و بالا تیتراژ های سریال علی البدل از شبکه یک 1 رو دریافت کنید.

موزیک تیتراژ با صدای حجت اشرف زاده

خدا کنه بارون بزنه به دشت و کوهستون بزنه به چشمای گریون بزنه که آسمون خندونه
دلم که از غم خونه دلش ز عاشقی مجنونه دلش به اون خدا میدونه دلش که نوبت بارونه

دانلود آهنگ تیتراژ سریال علی البدل

سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری قرار است برای پخش در ایام رمضان 95 از شبکه یک آماده گردد. پ

این مجموعه تلویزیونی که قرار است در لوکیشنی خاص در روستایی در اطراف همدان با دکور سازی در فضایی متفاوت روایت شود قصه‌ای مفرح و طنز دارد که می‌تواند روایتی متفاوت از طنز تلویزیونی به قلم محسن تنابنده (سرپرست نویسندگان)، خشایار الوند و مشاور، حسن وارسته باشد از نکات قابل توجه این مجموعه انتخاب بازیگران متفاوت آن توسط مقدم می باشد. مهدی هاشمی / محسن تنابنده / مهدی فخیم زاده / سحر قریشی / احمد مهرانفر / گوهر خیراندیش / هادی کاظمی / حسین محب اهری / محمود جعفری / عزت ا… رمضانی فر / فروغ قجابگلی / ناهید مسلمی از جمله بازیگرانی هستند که حضر انها در این مجموعه قطعی شده است و به زودی بازیگران جدید هم به این لیست اضافه میگردند.

داستان علی البدل به گفته ی مقدم همانطور که از قصه کار پیداست داستان آدم هایی است که حضور دارند اما حق رای ندارند و معمولا در نهادها و شوراها این اعضای علی البدل همیشه وجود دارند.

Download MP3
پخش آنلاین موزیک
هشتگ های داغ از سانجا موزیک !
تاریخ ارسال : 27 آوریل 2016
نظرات شما درباره این آهنگ چیه ؟


نام شما :

ایمیل شما :


دانلود آهنگ هاي جديد ( بروز , روزانه )
Text Music
امیدواریم سایت دانلود اهنگ خوبی برای شما بوده باشیم لطفا سایت موسیقی ژاپن موزیک را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید. اولین سایت موسیقی ایرانی هستیم و خوشحال میشویم که شما دوستداران موزیک هر روز به ژاپن موزیک سر بزنید.
japanmusik.ir , sitemap